User Pic

Көчүрүү

  • Др.
  • Кадиян Бообекова
  • Гуманитардык факультет
  • Педагогика бөлүмү
  • kadiyan.boobekova@manas.edu.kg

Билими

1Бакалавр1987 - 1991Педагогика факлуьтети, Педагогика, Кыргыз Кыз-келиндер институтут
2Магистр1994 - 1996Билим беруудо психологиялык кызматтар, ТР Мармара университети
3Ph.D1996 - 2001Педагогика, ТР Мармара университети

Тил билүү деңгээли

#ТилУгуп түшүнүүОкуп түшүнүүӨз ара сүйлөшүүОозеки түшүндүрүүЖазуу
1КыргызчаC2A1A1A1A1
2КыргызчаC2C2C2C2C2
3АнглисчеB1B1B1B2B1
4ОрусчаA1A1A1A1A1
5ТүркчөA1A1A1A1A1

A1: Beginner    A2: Elementary    B1: Pre-Intermediate    B2: Intermediate    C1: Upper-Intermediate    C2: Advanced

Диссертациялары

-

Илимий багыттары

Педагогика, Психология

Берген сабактары

STJ-412 Мектептерде псих.к-педаг.к кеңеш жана көмөк практик. ii

STJ-411 Мектептерде псих-педаг.к кеңеш жана көмөк практикасы i

RPD-324 Окуп-үйрөнүү кыйынчылыктары

RPD-321 Кесипке багыттоо

RPD-314 Девианттык жүрүм-турум ii

RPD-313 Девианттык жүрүм-турум i

RPD-224 Профилактикалык психологиялык кенеш

RPD-223 Социалдык психология

RPD-221 Атайын билим берүү жана инклюзия

RPD-215 Кесиптик этика жана укуктук маселелер

Толук көрсөт...

RPD-214 Атайын билим берүүдө псих.=педаг. кенуш ж=а көмөк

EGT-202 Педагогикалык психология

RPD-113 Психологияга киришүү

RPD-508 Кесипке багыттоо, карьера боюнча кеңеш берүү

RPD-452 Бүтурүү кввалификациялык иши ii

RPD-451 Бутуруу квалификациялык иши i

RPD-413 Атайын педагог. псих-педагог кеңеш жана көмөк

RPD-408 Позитивдик психология

STJ-407 Педагогикалык практика

RPD-402 Проф. псих-педагог. кеңеш жана көмөк

PDR-312 Жүрүм-турум трансформациясы

RPD-114 Өнүгүү психологиясы

EGT-510 Салыштырма педагогика

BTZ-451 Дипломдук иш i

RPD-312 Жүрүм-турум трансформациясы

STJ-311 Адаптациялык практика

RPD-307 Псих-педагог кеңеш жана көмөк

RPD-305 Кесипке багыттоо жана кеңеш

SOS-142 Жалпы психология

RPD-118 Мектептерде психологиялык-педагогикалык кеңеш жана көм

RPD-535 Кесиптик багыттоо жана кеңешүү практикасы

EGT-527 Салыштырма педагогика

EGT-500 Магистрдик диссертация

BTZ-452 Дипломдук иш ii

PDR-410 Индивидуалдык психологиялык кеңеш жана көмөк

PDR-403 Квалификация алдындагы практика

PDR-402 Квалификация алдындагы практика

STJ-402 Практика-iv (педагог.лык-психолог.к кеңеш жана көмөк)

STJ-401 Практика-iii (педпрактика)

PDR-307 Педагогикалык-психологиялык кеңеш жана көмөк ii

PDR-305 Кесипке багыттоо жана кеңеш

STJ-304 Практика-ii (кесип.к багыттоо ж.а кеңеш бо.ча практика)

RPD-212 Кесиптик этика жана мыйзамдар

RPD-205 Девианттык жүрүм-турум

EGT-514 Башкаруу практикасы

EGT-511 Илимий-педагогикалык практика

STJ-302 Практика-i (пассивдүү педпрактика)

PDR-211 Девианттык жүрүм-турум

PDR-204 Педагогикалык-психологиялык кеңеш жана көмөк i

EGT-513 Илим изилдөө методологиясы ж-а методдору

RPD-513 Илим изилдөө методологиясы жана методдору

PDR-401 Илимий изилдөө ыкмалары

PDR-206 Кесиптик этика жана мыйзамдар

EĞT-401 Педагогикалык практика

PDR-106 Социалдык психология

PDR-103 Жалпы психология

EĞT-535 Салыштырма педагогика

EĞT-513 Илим изилдөө методдору

PDR-411 Атайын педагогикада психологиялык кеңеш жана көмөк

EĞT-530 Магистрдик диссертация

YÖD-401 Атайын педагогикада психол.кеңеш ж-а көмөк (курстук иш)

PDR-318 Адабият анализи жана отчет түзүү

YÖD-302 Адабият анализи жана отчет түзүү (курстук иш)

EĞT-533 Педагогикалык кадрларды даярдоодогу инновациялар

EYD-513 Илим изилдөө методдору

EĞT-529 Адистик багыттагы сабак

PDR-208 Педаг-психол. кеңеш жана көмөк боюнча программа даярдоо

YÖD-202 Педаг-психол.кеңеш ж-а көмөк боюнча пр.даяр(курстук иш)

EĞT-560 Илим изилдоо ыкмалары

EĞT-525 Салыштырмалуу окутуу

EĞT-500 Багыты боюнча сабак

Yİİ-334 Социалдык психология

SOS-219 Социалдык психология

TEY-006 Магистрдик диссертация

EĞT-580 Педагогикалык практика

EĞT-502 Окутуу технологиялары жана материалдарын өнүктүрүү

EĞT-303 Жалпы психология

EĞT-310 Жалпы психология

EĞT-603 ?

EĞT-517 Класс жетекчилик

EĞT-514 ?

EGT-502 ?

EĞT-604 ?

EGT-560 ?

EĞT-515 Педагогикалык практика

EĞT-510 ?

EĞT-403 Мектептеги психологиял. жардам

REH-122 Социалдык психология

TRO-120 Социалдык психология

Yİİ-118 Социалдык психология

EĞT-509 Педагогикалык практика

EĞT-301 Окутуу технологиялары жана окуу материалдарды даярдоо

EĞT-404 Педагогикалык практика

İŞL-501 Илимий изилдөө методдору

İŞL-310 Илимий изилдөө ыкмалары

İŞL-206 Экономикада илимий-изилдөө ыкмалары

İŞL-104 Коомдук илимдер

HİL-407 Талкуу жүрг.стратегиянын негиз

Yİİ-212 Социология

BAY-202 Илимий изилдөө методдору

TRO-109 Социология

Административдик кызматтары

-

Жетекчилык кылган диссертация темалары

1
Магистр
Шүкран Туфан
2016
SERBEST ETKİNLİK DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN KELİME HAZİNESİNİN GELİŞTİRİLMESİ
2
Магистр
Танер Чошкун
2014
SELÇUKLULARDA AHİLİK VE AHİLİĞİN MESLEKİ AHLAKİ KÜLTÜRÜN GELİŞİMİNE ETKİSİ
3
Магистр
Зарина Джаналиева
2014
KC VE TC EĞİTİM SİSTEM.HAZIR GİYİM BÖLÜM.10 VE11.SINIF ÖĞRETİM PROG.KARŞ.OL
4
Магистр
Мехмет Гөле
2013
BİLGİSAYAR OYUNLARINI OYNAMA SÜRLERİNİN 7.VE8.SINIF.AKADEMİK BAŞ.ÜZERİ.ETKİ
5
Магистр
Айпери Нарбаева
2013
GENÇLERİN SOSYAL DEĞERLERİ VE BUNLARIN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİLERİ
6
Магистр
Мехмет Гөк
2013
TAM VE PARÇ.AİLEYE SAHİP LİSE ÖĞR. AKAD.BASAR.DÜZ.KARŞ.OLAR.İNCELE. BİŞ.ÖRN
7
Магистр
Асель Усупбаева
2013
BAŞ.ULAŞ.METOD.EĞİTİ.KULLA.İLKÖĞ.ÇAĞI ÇOC.KEND.GÜVEN.ARTIRMA
8
Магистр
Кынагүл Мадиева
2012
ORTAK TÜRK MİRASINDA ŞAHIS (BİREY) MODELİ
9
Магистр
Ахмет Арслан
2012
KIRGIZİSTAN İLK VE ORTA ÖĞRETİMİNDEKİ ADEP SABAGI ÖĞRETİM P.İLE T.DİN K.VE
10
Магистр
Гүркан Акбаба
2011
İLKÖĞRETİM 8 SINIF FİZİK DERSİ PROG.KIRGIZ. VE TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEML.KARŞ
11
Магистр
Айдоган Доган
2011
YAPI-CI'7E'ÖĞRENME MODELİNİN 9,10,11,SINIF-DA OKUYAN ÖĞR. FİZİK DERS.KAVRAM
12
Магистр
Туран Айдын
2010
TÜR-KIRGIZCA KALIP SÖZLERİN PSİKOLOJİK KÜLTÜREL BOYUTUNUN İNCELENMESİ

SCI, SCI-E, SSCI жана AHCI индекстүү журналдарда басылган макалалары

-

Башка журналдарда басылган макалалары

  1. E.EFİLTİ, A.ALİMBEKOV, M.A.ÖZERBAŞ, K.YILMAZ, Y.E.GÜL, K.BOOBEKOVA, A.CUMGALBEKOV. (2022). Выявление проблем со здоровьем и школой у учащихся средней школы. Universum: психология и образование, 11(101), 1-10. https://7universum.com/ru/psy/archive/item/14499.
  2. M.A.ÖZERBAŞ, A.ALİMBEKOV, K.YILMAZ, E.EFİLTİ, Y.E.GÜL, K.BOOBEKOVA, A.CUMGALBEKOV. (2022). Kırgızistan’da Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Tutumlarının İncelenmesi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 11(3), 1006-1020. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/71410/1099856.
  3. A.ALİMBEKOV, R.YEŞİL, K.YILMAZ, H.YILMAZ, K.BOOBEKOVA, B.BORKOYEV, C.MAMIROVA. (2021). Üniversite Öğretim Elemanlarının Pedagojik Yeterlikleri Sergileme Konusunda Yaşadıkları Sorunlar/Zorluklar ve Eğitim İhtiyaçlarının Değerlendirilmesi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 10(1), 82-97. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1148166.

Докладдары

  1. К.Бообекова. Кыргыз Жана Түрк Тилдериндеги Лакаптардын Салыштырылышы// . VIII. ULUSLARARSI TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, 2021. Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Youtube kanalından canlı olarak yayınlanacaktır. https://www.youtube.com/c/Nohuniversitesi, tudas2021.
  2. К.Бообекова. Үй-Бүлѳдѳ Ажырашуу Жана Бѳлүнүүнүн Балдарга Таасири/ Ayrılmış ve Parçalanmış Ailelerin Çocukların davranışsal Gelişimine Etkisi. ULUSLARARASI AİLE ve DEĞERLER SEMPOZYUMU/ Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi, 2021. BİLDİRİLER KİTABI, KTMÜ’nün 25.Kuruluş YILINA Armağan,.

Китептери

  1. К.Бообекова. EĞİTİMDE İDEAL ÖĞRETMEN ARAYIŞLARI (Editörler: B. ARICI – Y. GÜNAYDIN). EĞITEN KITAP yayınları. ttp://www www.egitenkitap.com s.

Долбоорлору

  1. К.Йылмаз, А.Алимбеков, Р.Йешил, Х.Йылмаз, Б.Боркоев, К.Бообекова, Ж.Мамырова. ОКУТУУЧУЛАРДЫН ПЕДАГОГИКАЛЫК БИЛИМГЕ МУКТАЖДЫГЫН АНАЛИЗДѲѲ (KТМУ мисалы). KTMU-PGK-2O19.SBE.04.
  2. К.Йылмаз, М.А.Өзербаш, А.Алимбеков, Э.Эфилти, Э.Й.Гүл, К.Бообекова, А.Жумгалбеков, Дог.Др.А.Токтомаметов. БУЛ ФОРМА ДОЛБООР ЖЕТЕКЧИСИ ТАРАБЫНАН ДОЛБООР БАШТАЛГАН КҮНДӨН ТАРТЫП АЛТЫ АЙДА БИР ЖОЛУ ТОЛТУРУЛАТ ЖАНА ТИЙИШТҮҮ КОМИСССИЯГА ЖӨНӨТҮЛӨТ. KTMU.BAP-202I,SB.O2.
  3. К.Йылмаз, Э.Эфилти, А.Алимбеков, М.А.Өзербаш, К.Бообекова, Доч.Др.А.Токтомаметов, Доч.Др.А.Иманбаев, А.Жумгалбеков, Э.Й.Гүл. Кыргызстанда билим алып жаткан орто мектеп окуучуларынын көйгөйлөрүн аныктоо. KTMU-BAP-2021.SB.03.
  4. Й.Өксүз, М.Вурал, А.Алимбеков, Х.Дүндар, Б.Генчдоган, М.Гөкалп, К.Бообекова, Ж.Мамырова, К.С.Казак, А.Карачаг, М.Гүмүш, А.Идаева, Й.Кады, М.Т.Жанбей, Н.Кубанычбек, А.Карачалова, А.Акташ, Г.Кайхан, Б.Намал, Э.Ташбаш, А.Гүнгүл, Г.Челик, Ф.Челик, Х.Сатыжыоглу, А.Кара, Б.Чакыжы, С.Жээнбекова, А.Марат Кызы, Н.Йанкын, Н.Кадыралиева, А.Карабаев, С.Бобушова, Г.Карадениз, М.Имаш Кызы, А.Акматбекова, Н.Иманбердиева, К.Барыктабасов, А.Усубалиева, А.Бодошов, Н.Шайкиева, Ф.Йусупов, М.Бекмурзаева, Г.Станалиева, Э.Акман, С.Мамбеталиев, Э.Насырамбекова, Б.Кабакжы, А.Чакар, А.Абдыракманов, С.Нажимудинова, М.Эрдоган, А.Жолдошов, З.Өскөнбаева, Н.Маргазиева, Г.Саматова, М.Ракимбек Уулу, Т.Гөк, А.Нарозя, К.Белек, Б.Исаков, Ш.Курмангазиева, Ж.Чыманова, Д.Эшкенов, Н.Карыбекова, Л.Бабатүрк, А.Бабатаев. Кыргыз-Түрк Манас Университетинде Психологиялык Кеңеш Жана Көмөк Программасынын Кызматтары. 2016.SBE.09.

Патенттери

-

Дизайндары

-