User Pic

Көчүрүү

  • Доц.Др.
  • Эржан Йавуз Гүл
  • Гуманитардык факультет
  • Педагогика бөлүмү
  • yavuz.gul@manas.edu.kg

Билими

-

Тил билүү деңгээли

#ТилУгуп түшүнүүОкуп түшүнүүӨз ара сүйлөшүүОозеки түшүндүрүүЖазуу
1КыргызчаA1A1A1A1A1
2АнглисчеA1A1B1A2A2
3ОрусчаA1A1A1A1A1

A1: Beginner    A2: Elementary    B1: Pre-Intermediate    B2: Intermediate    C1: Upper-Intermediate    C2: Advanced

Диссертациялары

-

Илимий багыттары

Педагогика, Фолклорист

Илимий даражалары

1Др.2018,
2Доц.М.А.Др.2021,
3Доц.Др.2023Педагогика, Кыргызстан Туркия Манас Университети

Берген сабактары

EGT-900 Доктордук диссертация

EGT-802 Педагогикалык практика

SBE-800 Магистирдик диссертация

EGT-614 Билим берүүдө статистикалык технологиялар

EGT-510 Салыштырма педагогика

SBE-502 Компьютер-ген статистика ж-а маалымат-ды талдоо

RPD-452 Бүтурүү кввалификациялык иши ii

RPD-451 Бутуруу квалификациялык иши i

RPD-401 Педагогикалык статистика

PDR-328 ???????????????????? ?????? ?????????????

Толук көрсөт...

RPD-328 Дифференциацияланган окутуу стратегиялары

RPD-311 Билим берүүдө окуучунун билимин өлчөө жана баалоо

STJ-302 Практика-i (пассивдүү педпрактика)

YÖD-302 Билимди баалоо жана өлчөө(курстук иш)

DIB-302 Билимди баалоо жана өлчөө

EDF-300 Илимий изилдөө методдору жана этика

RPD-226 Инсан карым-катнаштары жана коммуникация

EGT-511 Илимий-педагогикалык практика

SBE-501 Илимий изилдөө методдору

EGT-500 Магистрдик диссертация

BTZ-452 Дипломдук иш ii

PDR-409 Социалдык педагогика

STJ-402 Практика-iv (педагог.лык-психолог.к кеңеш жана көмөк)

YÖD-401 Илимий изилдөө ыкмалары (курстук иш)

PDR-401 Илимий изилдөө ыкмалары

DIB-310 Билимди баалоо жана өлчөө

RPD-309 Атайын педагогикада инклюзивдик билим берүү

EGT-303 Социалдык педагогика

EGT-302 Окуучунун билимин өлчөө жана баалоо

RPD-221 Атайын билим берүү жана инклюзия

RPD-120 Окутуу технологиялары

RPD-115 Социалдык педагогика

EGT-518 Заманбап билим берүү парадигмалары

BTZ-451 Дипломдук иш i

Yİİ-414 Cоциалдык психология

EGT-401 Педагогикалык практика

PDR-309 Атайын педагогика

PDR-304 Билимди баалоо жана өлчөө

PDR-303 Инклюзивдик билим берүү

EGT-207 Жаңы билим берүү тех-ы ж-а дидак-к мат. даярд

RPD-108 Инсан карым-катыштары жана коммуникация

RPD-104 Социалдык психология

RPD-103 Университет турмушуна адаптациялануу

PDR-316 Этнопедагогика

EGT-306 Этнопедагогика

CKG-217 Бала менен байланыш

SOS-211 Социологдор үчүн компьютердик программалар

PDR-205 Жаңы билим берүү технологиялары

EGT-202 Педагогика

PDR-201 Билим берүүдө маалымат технологиялары

CKG-200 Үйрөнүү жана үйрөтүү технологиялары

PDR-110 Инсан карым-катнаштары жана коммуникация психологиясы

YÖD-102 Инсан карым-катнаштары ж-а коммуник.психол.(курстук иш)

EĞT-401 Педагогикалык практика

PDR-208 Педаг-психол. кеңеш жана көмөк боюнча программа даярдоо

YÖD-202 Педаг-психол. кеңеш жана көмөк боюнча прогр (курстук иш)

CKG-114 Окутууда дидактикалык материалдарды колдонуу

PFP-108 Педагогикалык практика

PFP-106 Окутуу технологиялары жана окуу материалдарын даярдоо

PFP-103 Окутуу принциптери жана методдору

Административдик кызматтары

-

Жетекчилык кылган диссертация темалары

-

SCI, SCI-E, SSCI жана AHCI индекстүү журналдарда басылган макалалары

  1. Y.E.GÜL. (2021). Cultural education activities of the Soviet Union in Kyrgyzstan (1925-1927). Voprosy istorii, 8(2), 202-215. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000729817000020.
  2. Y.E.GÜL. (2021). Kırgızistan’da SSCB Sosyo-Politik Eğitim Sistemi ve Kahrolsun Cehalet Derneği’nin Faaliyetleri (1924-1927). Bilig Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 99(güz), 115-135. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000713424100005.

Башка журналдарда басылган макалалары

  1. Y.E.GÜL, E.Eriş. (2024). Okul-İşletme İş Birliği Kapsamında Giyim Üretim Teknolojisi Öğretmenlerinin İşletmelerden Beklentileri. Milli Eğitim Dergisi, 53(241), 183-208. https://doi.org/10.37669/milliegitim.1212366.
  2. Y.E.GÜL. (2023). Bilimsel Araştırmalarda Yaklaşım ve Tasarıma Kuramsal Bir Bakış. Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi, 12(1), 53-62. https://dergipark.org.tr/tr/pub/ssrj/issue/76085/1253662.
  3. Y.E.GÜL. (2023). Sosyal Bilimlerde Araştırma Süreci ve Aşamalarına Kuramsal Bir Bakış. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, 8(1), 22-38. https://dergipark.org.tr/tr/pub/turksosbilder/issue/78881/1324990.
  4. Y.E.GÜL, R.Kaçar. (2023). Challenges Faced by Teachers in Teaching Turkish to Turkish Children Residing Abroad. Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmalar Dergisi, 3(1), 32-44. http://dx.doi.org/10.47834/utoad.56.
  5. Y.E.GÜL. (2023). ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ ВЗГЛЯД НА МЕТОД ОПРОСА ИЗ МЕТОДОВ КОЛИЧЕСТВЕННЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ. Universum: психология и образование, 4(104), 64-68. https://7universum.com/ru/psy/archive/item/15254.
  6. Y.E.GÜL. (2023). Bilimsel Araştırma Yöntemlerinde Yaklaşımlar ve Felsefi İkilemler: Paradigma Savaşları. Beytulhikme An International Journal of Philosophy, 13(1), 296-315. https://www.webofscience.com/wos/woscc/summary/.
  7. Y.E.GÜL, А.Чалданбаева. (2022). Разработка и изучение психометрических свойств шкалы культурного различия. БЮЛЛЕТЕНЬ НАУКИ И ПРАКТИКИ, 8(9), 575-587. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=49450509.
  8. Y.E.GÜL, M.A.ÖZERBAŞ. (2022). IMPACT OF VALUES EDUCATION ON STUDENT ACHIEVEMENT. Universum: психология и образование, 12(102), 31-35. https://7universum.com/pdf/psy/12(102)%20[28.11.2022]/Ozerbas.pdf.
  9. E.EFİLTİ, A.ALİMBEKOV, M.A.ÖZERBAŞ, K.YILMAZ, Y.E.GÜL, K.BOOBEKOVA, A.CUMGALBEKOV. (2022). Выявление проблем со здоровьем и школой у учащихся средней школы. Universum: психология и образование, 11(101), 1-10. https://7universum.com/ru/psy/archive/item/14499.
  10. M.A.ÖZERBAŞ, A.ALİMBEKOV, K.YILMAZ, E.EFİLTİ, Y.E.GÜL, K.BOOBEKOVA, A.CUMGALBEKOV. (2022). Kırgızistan’da Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Tutumlarının İncelenmesi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 11(3), 1006-1020. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/71410/1099856.
  11. Y.E.GÜL, B.N.Koşan. (2022). Üniversite Memnuniyeti ve Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies, 15(89), 21-30. https://jasstudies.com/?mod=tammetin&makaleadi=&key=57458.
  12. Y.E.GÜL. (2022). Metaphorical perceptions of teacher candidates regarding cultural diversity: a cross-cultural comparison. REVISTA UNIVERSIDAD Y SOCIEDAD, 14(2), 570-578. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000840540800033.
  13. Y.E.GÜL. (2021). Examination of Patience Tendency Levels of University Students: An Intercultural Comparison. Education Quarterly Reviews, 4(3), 200-210. https://10.31014/aior.1993.04.03.331.
  14. Y.E.GÜL, Y.ÖZEN. (2020). Turkish National and Cultural Values and Reflection of Values in Personality Characteristics. Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi, 7(1), 749-768. https://dergipark.org.tr/tr/pub/atdd/issue/53301/731181.
  15. Y.E.GÜL. (2020). Üniversite Öğrencilerinin Küresel Vatandaşlık ve Sivilleşme Düzeylerinin İncelenmesi. Diyalektolog Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 25(1), 191-202. https://diyalektolog.com/?mod=sayi_detay&sayi_id=1325.
  16. Y.E.GÜL. (2020). Eski Türk Kültüründe Terbiye Kavramı ve Terbiye Yöntemleri. EKEV Akademi Dergisi, 24(82), 531-546. https://dergipark.org.tr/tr/pub/sosekev/issue/72040/1158644.
  17. Y.E.GÜL, K.Karataş. (2020). Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma. Gazi Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18(2), 521-540. https://dergipark.org.tr/tr/pub/tebd/issue/58778/750406.
  18. Y.E.GÜL. (2020). Üniversite Öğrencilerinin Sivilleşme Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies, 13(83), 125-136. http://dx.doi.org/10.29228/JASSS.42887.
  19. Y.E.GÜL, A.ALİMBEKOV. (2020). Math Anxiety Scale: Validity and Reliability Study. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 9(3), 1521-1531. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/56124/644184.
  20. B.BORKOYEV, K.SALİYEVA, A.ALİMBEKOV, Y.E.GÜL. (2019). АДАПТАЦИЯ ШКАЛЫ УДОВЛЕТВОРЕННОСТИ ЖИЗНЬЮ НА КЫРГЫЗСКИЙ ЯЗЫК: ИЗУЧЕНИЕ ДОСТОВЕРНОСТИ И НАДЕЖНОСТИ. МЕЖДУНАРОДНЫЙ ЖУРНАЛ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ, -(6), 97-101. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=42219390.
  21. Y.E.GÜL. (2019). Kyrgyzstan Universities' Profile in Terms of Preparing Students for the Future: Student Opinions. Asian Journal of Education and Training, 5(1), 97-105. https://www.asianonlinejournals.com/index.php/EDU/article/view/389.
  22. Y.E.GÜL. (2019). Reasons Why Kyrgyz Students Prefer Russian as the Language of Instruction in Universities: Student Views. Journal of Education and Learning, 8(2), 77-88. https://doi.org/10.5539/jel.v8n2p77.
  23. Y.E.GÜL, B.BORKOYEV, K.Karataş. (2019). Öğretmen Adayları Hoşgörü Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması. Opus Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 9(14), 1115-1135. https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/49078/603955.
  24. Y.E.GÜL. (2018). Hoşgörü Bağlamında Kırgızistan Cumhuriyeti'nin Eğitim Yasalarının İncelenmesi. Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi, 3(2), 92-104. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1353028.
  25. Y.E.GÜL, A.ALİMBEKOV. (2018). Öğretmen Adayları Hoşgörü Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , 7(4), 49-62. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/43010/520764.
  26. Y.E.GÜL, N.ÇELİKÖZ. (2018). Üniversite Öğrencilerinin Sabır Eğilim Düzeylerinin İncelenmesi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 7(3), 77-87. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/43001/520541.
  27. Y.E.GÜL. (2015). Kırgız Türklerinde “BOZ ÜY” (Çadır) Geleneği. Gazi Türkiyat Dergisi, 17(1), 113-120. https://dergipark.org.tr/tr/pub/gaziturkiyat/issue/64963/1001066.

Докладдары

  1. Y.E.GÜL, Y.Günce. Çok Kültürlü Sınıflarda Görev Yapan Öğretmenlerin Çok Kültürlü Öğretime İlişkin Görüşleri. I. Manas Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2022. https://manas.edu.kg/tr/humanities/pedagogy/psychological_counseling/news/3566.
  2. Y.E.GÜL, R.YEŞİL. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Adalet Algılarının İncelenmesi. I. Manas Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2022. https://manas.edu.kg/tr/humanities/pedagogy/psychological_counseling/news/3566.
  3. Y.E.GÜL. Öğrencilerin Gözünden Göç Olgusu ve Göçmenlik. IXth International Eurasian Educational Research Congress, 2022. https://www.ejercongress.org/2022/en/index.html.

Китептери

  1. Y.E.GÜL. Etnopedagoji. Nobel Akademi. https://www.nobelyayin.com/kitap_16715.html.
  2. Y.E.GÜL. Günümüzde Türk Devletlerinde Örgün Eğitim. Nobel Akademi. https://www.nobelyayin.com/gunumuzde-turk-devletlerinde-orgun-egitim-15374.html.

Долбоорлору

  1. К.Йылмаз, М.А.Өзербаш, А.Алимбеков, Э.Эфилти, Э.Й.Гүл, К.Бообекова, А.Жумгалбеков, Дог.Др.А.Токтомаметов. БУЛ ФОРМА ДОЛБООР ЖЕТЕКЧИСИ ТАРАБЫНАН ДОЛБООР БАШТАЛГАН КҮНДӨН ТАРТЫП АЛТЫ АЙДА БИР ЖОЛУ ТОЛТУРУЛАТ ЖАНА ТИЙИШТҮҮ КОМИСССИЯГА ЖӨНӨТҮЛӨТ. KTMU.BAP-202I,SB.O2.
  2. К.Йылмаз, Э.Эфилти, А.Алимбеков, М.А.Өзербаш, К.Бообекова, Доч.Др.А.Токтомаметов, Доч.Др.А.Иманбаев, А.Жумгалбеков, Э.Й.Гүл. Кыргызстанда билим алып жаткан орто мектеп окуучуларынын көйгөйлөрүн аныктоо. KTMU-BAP-2021.SB.03.

Патенттери

-

Дизайндары

-