User Pic

Көчүрүү

  • Доц.Др.
  • Явуз Эржан Гүл
  • Гуманитардык факультет
  • Педагогика бөлүмү
  • yavuz.gul@manas.edu.kg

Билими

-

Тил билүү деңгээли

#ТилУгуп түшүнүүОкуп түшүнүүӨз ара сүйлөшүүОозеки түшүндүрүүЖазуу
1КыргызчаA1A1A1A1A1
2АнглисчеA1A1B1A2A2
3ОрусчаA1A1A1A1A1

A1: Beginner    A2: Elementary    B1: Pre-Intermediate    B2: Intermediate    C1: Upper-Intermediate    C2: Advanced

Диссертациялары

-

Илимий багыттары

Педагогика, Фолклорист

Илимий даражалары

1Др.2018,
2Доц.М.А.Др.2021,
3Доц.Др.2022Педагогика, Кыргызстан Туркия Манас Университети

Берген сабактары

EGT-900 Доктордук диссертация

EGT-801 Илимий изилдөө практикасы

LEE-800 Магистирдик диссертация

EGT-613 Тарбиялоонун теориясы жана методикасы

LEE-501 Илимий изилдөө методдору

RPD-421 Адабият анализи жана отчeт түзүү

RPD-411 Жалпы статистика

RPD-311 Билим берүүдө окуучунун билимин өлчөө жана баалоо

EGT-802 Педагогикалык практика

SBE-800 Магистирдик диссертация

Толук көрсөт...

EGT-614 Билим берүүдө статистикалык технологиялар

EGT-510 Салыштырма педагогика

SBE-502 Компьютерлештирилген статистика ж-а маалымат-ы талдо

RPD-452 Бүтурүү кввалификациялык иши ii

RPD-451 Бутуруу квалификациялык иши i

RPD-401 Педагогикалык статистика

RPD-328 Дифференциацияланган окутуу стратегиялары

PDR-328 ???????????????????? ?????? ?????????????

STJ-302 Практика-i (пассивдүү педпрактика)

YÖD-302 Билимди баалоо жана өлчөө(курстук иш)

DIB-302 Билимди баалоо жана өлчөө

EDF-300 Илимий изилдөө методдору жана этика

RPD-226 Инсан карым-катнаштары жана коммуникация

EGT-511 Илимий-педагогикалык практика

SBE-501 Илимий изилдөө методдору

EGT-500 Магистрдик диссертация

BTZ-452 Дипломдук иш ii

PDR-409 Социалдык педагогика

STJ-402 Практика-iv (педагог.лык-психолог.к кеңеш жана көмөк)

YÖD-401 Илимий изилдөө ыкмалары (курстук иш)

PDR-401 Илимий изилдөө ыкмалары

DIB-310 Билимди баалоо жана өлчөө

RPD-309 Атайын педагогикада инклюзивдик билим берүү

EGT-303 Социалдык педагогика

EGT-302 Окуучунун билимин өлчөө жана баалоо

RPD-221 Атайын билим берүү жана инклюзия

RPD-120 Окутуу технологиялары

RPD-115 Социалдык педагогика

EGT-518 Заманбап билим берүү парадигмалары

BTZ-451 Дипломдук иш i

Yİİ-414 Cоциалдык психология

EGT-401 Педагогикалык практика

PDR-309 Атайын педагогика

PDR-304 Билимди баалоо жана өлчөө

PDR-303 Инклюзивдик билим берүү

EGT-207 Жаңы билим берүү тех-ы ж-а дидак-к мат. даярд

RPD-108 Инсан карым-катыштары жана коммуникация

RPD-104 Социалдык психология

RPD-103 Университет турмушуна адаптациялануу

PDR-316 Этнопедагогика

EGT-306 Этнопедагогика

CKG-217 Бала менен байланыш

SOS-211 Социологдор үчүн компьютердик программалар

PDR-205 Жаңы билим берүү технологиялары

EGT-202 Педагогика

PDR-201 Билим берүүдө маалымат технологиялары

CKG-200 Үйрөнүү жана үйрөтүү технологиялары

PDR-110 Инсан карым-катнаштары жана коммуникация психологиясы

YÖD-102 Инсан карым-катнаштары ж-а коммуник.психол.(курстук иш)

EĞT-401 Педагогикалык практика

PDR-208 Педаг-психол. кеңеш жана көмөк боюнча программа даярдоо

YÖD-202 Педаг-психол. кеңеш жана көмөк боюнча прогр (курстук иш)

CKG-114 Окутууда дидактикалык материалдарды колдонуу

PFP-108 Педагогикалык практика

PFP-106 Окутуу технологиялары жана окуу материалдарын даярдоо

PFP-103 Окутуу принциптери жана методдору

Административдик кызматтары

-

Жетекчилык кылган диссертация темалары

1
Магистр
Эмине Эриш
2024
MESLEK LİSESİ MODA TASARIM TEKNOLOJİ BÖLÜMÜ KALIP DERSİNİN İŞLENME.TERS YÜZ

SCI, SCI-E, SSCI жана AHCI индекстүү журналдарда басылган макалалары

  1. Y.E.GÜL. (2024). Ideology and Education: Soviet Ideological Educational Practices in the Kyrgyz Territory (1924–1927). Sociology Lens, 37(2), 1-12. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001227937800001.
  2. Y.E.GÜL, M.Orçan. (2024). From Imperial Russia to the Soviet Union: formal and non-formal vocational education in Kyrgyz lands in 1917–1918. Paedagogica Historica, 1(1), 1-14. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001234923600001.
  3. Y.E.GÜL. (2021). Cultural education activities of the Soviet Union in Kyrgyzstan (1925-1927). Voprosy istorii, 8(2), 202-215. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000729817000020.
  4. Y.E.GÜL. (2021). Kırgızistan’da SSCB Sosyo-Politik Eğitim Sistemi ve Kahrolsun Cehalet Derneği’nin Faaliyetleri (1924-1927). Bilig Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 99(güz), 115-135. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000713424100005.

Башка журналдарда басылган макалалары

  1. Y.E.GÜL, R.Yeşil. (2024). The development and initial tests for the psychometric properties of the Equal Opportunity in Education Scale. Problems of Education in the 21st Century, 82(3), 353–370. https://doi.org/10.33225/pec/24.82.353. .
  2. Y.E.GÜL. (2024). Classroom Teachers' Views on Teaching Cultural Values and the Socialization Role of Schools. Değerler Eğitimi Dergisi, 22(47), 213-240. https://doi.org/10.34234/ded.1456414.
  3. Y.E.GÜL. (2024). Development of the Earthquake Anxiety Scale: Validity and Reliability Study. Karamanoğlu Mehmetbey Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(1), 1-7. http://dx.doi.org/10.47770/ukmead.1389678.
  4. Y.E.GÜL, E.Eriş. (2024). Okul-İşletme İş Birliği Kapsamında Giyim Üretim Teknolojisi Öğretmenlerinin İşletmelerden Beklentileri. Milli Eğitim Dergisi, 53(241), 183-208. https://doi.org/10.37669/milliegitim.1212366.
  5. Y.E.GÜL, A.TAŞ. (2024). Social Adaptation of University Students Migrating from Rural to Urban Areas. Journal of Global Research in Education and Social Science, 18(1), 9-16. https://ikprress.org/index.php/JOGRESS/article/view/8555/7649.
  6. Y.E.GÜL. (2023). Bilimsel Araştırmalarda Yaklaşım ve Tasarıma Kuramsal Bir Bakış. Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi, 12(1), 53-62. https://dergipark.org.tr/tr/pub/ssrj/issue/76085/1253662.
  7. Y.E.GÜL. (2023). Sosyal Bilimlerde Araştırma Süreci ve Aşamalarına Kuramsal Bir Bakış. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, 8(1), 22-38. https://dergipark.org.tr/tr/pub/turksosbilder/issue/78881/1324990.
  8. Y.E.GÜL, R.Kaçar. (2023). Challenges Faced by Teachers in Teaching Turkish to Turkish Children Residing Abroad. Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmalar Dergisi, 3(1), 32-44. http://dx.doi.org/10.47834/utoad.56.
  9. Y.E.GÜL. (2023). ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ ВЗГЛЯД НА МЕТОД ОПРОСА ИЗ МЕТОДОВ КОЛИЧЕСТВЕННЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ. Universum: психология и образование, 4(104), 64-68. https://7universum.com/ru/psy/archive/item/15254.
  10. Y.E.GÜL. (2023). Araştırma yöntemlerinde yaklaşımlar ve felsefi ikilemler: paradigma savaşlar. Beytulhikme Uluslararası Felsefe Dergisi, 13(1), 296-315. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001099427000020.
  11. Y.E.GÜL, А.Чалданбаева. (2022). Разработка и изучение психометрических свойств шкалы культурного различия. БЮЛЛЕТЕНЬ НАУКИ И ПРАКТИКИ, 8(9), 575-587. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=49450509.
  12. Y.E.GÜL, M.A.ÖZERBAŞ. (2022). IMPACT OF VALUES EDUCATION ON STUDENT ACHIEVEMENT. Universum: психология и образование, 12(102), 31-35. https://7universum.com/pdf/psy/12(102)%20[28.11.2022]/Ozerbas.pdf.
  13. E.EFİLTİ, A.ALİMBEKOV, M.A.ÖZERBAŞ, K.YILMAZ, Y.E.GÜL, K.BOOBEKOVA, A.CUMGALBEKOV. (2022). Выявление проблем со здоровьем и школой у учащихся средней школы. Universum: психология и образование, 11(101), 1-10. https://7universum.com/ru/psy/archive/item/14499.
  14. M.A.ÖZERBAŞ, A.ALİMBEKOV, K.YILMAZ, E.EFİLTİ, Y.E.GÜL, K.BOOBEKOVA, A.CUMGALBEKOV. (2022). Kırgızistan’da Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Tutumlarının İncelenmesi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 11(3), 1006-1020. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/71410/1099856.
  15. Y.E.GÜL, B.N.Koşan. (2022). Üniversite Memnuniyeti ve Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies, 15(89), 21-30. https://jasstudies.com/?mod=tammetin&makaleadi=&key=57458.
  16. Y.E.GÜL. (2022). Metaphorical perceptions of teacher candidates regarding cultural diversity: a cross-cultural comparison. REVISTA UNIVERSIDAD Y SOCIEDAD, 14(2), 570-578. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000840540800033.
  17. Y.E.GÜL. (2021). Examination of Patience Tendency Levels of University Students: An Intercultural Comparison. Education Quarterly Reviews, 4(3), 200-210. https://10.31014/aior.1993.04.03.331.
  18. Y.E.GÜL, Y.ÖZEN. (2020). Turkish National and Cultural Values and Reflection of Values in Personality Characteristics. Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi, 7(1), 749-768. https://dergipark.org.tr/tr/pub/atdd/issue/53301/731181.
  19. Y.E.GÜL. (2020). Üniversite Öğrencilerinin Küresel Vatandaşlık ve Sivilleşme Düzeylerinin İncelenmesi. Diyalektolog Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 25(1), 191-202. https://diyalektolog.com/?mod=sayi_detay&sayi_id=1325.
  20. Y.E.GÜL. (2020). Eski Türk Kültüründe Terbiye Kavramı ve Terbiye Yöntemleri. EKEV Akademi Dergisi, 24(82), 531-546. https://dergipark.org.tr/tr/pub/sosekev/issue/72040/1158644.
  21. Y.E.GÜL, K.Karataş. (2020). Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma. Gazi Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18(2), 521-540. https://dergipark.org.tr/tr/pub/tebd/issue/58778/750406.
  22. Y.E.GÜL. (2020). Üniversite Öğrencilerinin Sivilleşme Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies, 13(83), 125-136. http://dx.doi.org/10.29228/JASSS.42887.
  23. Y.E.GÜL, A.ALİMBEKOV. (2020). Math Anxiety Scale: Validity and Reliability Study. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 9(3), 1521-1531. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/56124/644184.
  24. B.BORKOYEV, K.SALİYEVA, A.ALİMBEKOV, Y.E.GÜL. (2019). АДАПТАЦИЯ ШКАЛЫ УДОВЛЕТВОРЕННОСТИ ЖИЗНЬЮ НА КЫРГЫЗСКИЙ ЯЗЫК: ИЗУЧЕНИЕ ДОСТОВЕРНОСТИ И НАДЕЖНОСТИ. МЕЖДУНАРОДНЫЙ ЖУРНАЛ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ, -(6), 97-101. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=42219390.
  25. Y.E.GÜL. (2019). Kyrgyzstan Universities' Profile in Terms of Preparing Students for the Future: Student Opinions. Asian Journal of Education and Training, 5(1), 97-105. https://www.asianonlinejournals.com/index.php/EDU/article/view/389.
  26. Y.E.GÜL. (2019). Reasons Why Kyrgyz Students Prefer Russian as the Language of Instruction in Universities: Student Views. Journal of Education and Learning, 8(2), 77-88. https://doi.org/10.5539/jel.v8n2p77.
  27. Y.E.GÜL, B.BORKOYEV, K.Karataş. (2019). Öğretmen Adayları Hoşgörü Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması. Opus Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 9(14), 1115-1135. https://dergipark.org.tr/tr/pub/opus/issue/49078/603955.
  28. Y.E.GÜL. (2018). Hoşgörü Bağlamında Kırgızistan Cumhuriyeti'nin Eğitim Yasalarının İncelenmesi. Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi, 3(2), 92-104. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1353028.
  29. Y.E.GÜL, A.ALİMBEKOV. (2018). Öğretmen Adayları Hoşgörü Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , 7(4), 49-62. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/43010/520764.
  30. Y.E.GÜL, N.ÇELİKÖZ. (2018). Üniversite Öğrencilerinin Sabır Eğilim Düzeylerinin İncelenmesi. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 7(3), 77-87. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/43001/520541.
  31. Y.E.GÜL. (2015). Kırgız Türklerinde “BOZ ÜY” (Çadır) Geleneği. Gazi Türkiyat Dergisi, 17(1), 113-120. https://dergipark.org.tr/tr/pub/gaziturkiyat/issue/64963/1001066.

Докладдары

  1. Y.E.GÜL, Y.Günce. Çok Kültürlü Sınıflarda Görev Yapan Öğretmenlerin Çok Kültürlü Öğretime İlişkin Görüşleri. I. Manas Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2022. https://manas.edu.kg/tr/humanities/pedagogy/psychological_counseling/news/3566.
  2. Y.E.GÜL, R.YEŞİL. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Adalet Algılarının İncelenmesi. I. Manas Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2022. https://manas.edu.kg/tr/humanities/pedagogy/psychological_counseling/news/3566.
  3. Y.E.GÜL. Öğrencilerin Gözünden Göç Olgusu ve Göçmenlik. IXth International Eurasian Educational Research Congress, 2022. https://www.ejercongress.org/2022/en/index.html.

Китептери

  1. Y.E.GÜL. Etnopedagoji. Nobel Akademi. https://www.nobelyayin.com/kitap_16715.html.
  2. Y.E.GÜL. Günümüzde Türk Devletlerinde Örgün Eğitim. Nobel Akademi. https://www.nobelyayin.com/gunumuzde-turk-devletlerinde-orgun-egitim-15374.html.

Долбоорлору

  1. К.Йылмаз, М.А.Өзербаш, А.Алимбеков, Э.Эфилти, Э.Й.Гүл, К.Бообекова, А.Жумгалбеков, Дог.Др.А.Токтомаметов. БУЛ ФОРМА ДОЛБООР ЖЕТЕКЧИСИ ТАРАБЫНАН ДОЛБООР БАШТАЛГАН КҮНДӨН ТАРТЫП АЛТЫ АЙДА БИР ЖОЛУ ТОЛТУРУЛАТ ЖАНА ТИЙИШТҮҮ КОМИСССИЯГА ЖӨНӨТҮЛӨТ. KTMU.BAP-202I,SB.O2.
  2. К.Йылмаз, Э.Эфилти, А.Алимбеков, М.А.Өзербаш, К.Бообекова, Доч.Др.А.Токтомаметов, Доч.Др.А.Иманбаев, А.Жумгалбеков, Э.Й.Гүл. Кыргызстанда билим алып жаткан орто мектеп окуучуларынын көйгөйлөрүн аныктоо. KTMU-BAP-2021.SB.03.

Патенттери

-

Дизайндары

-