User Pic

Көчүрүү

  • Азат Акматбекова
  • Табигый илимдер факультети
  • Математика бөлүмү
  • azat.akmatbekova@manas.edu.kg

Билими

1(not set)1994 - 2000Физика бөлүмү, Кыргыз-Россия (Славян) университети

Тил билүү деңгээли

#ТилУгуп түшүнүүОкуп түшүнүүӨз ара сүйлөшүүОозеки түшүндүрүүЖазуу
1КыргызчаA2A2A2A2A2
2АнглисчеB1B1B2B1B1
3ОрусчаC2C2C2C2C2
4ТүркчөB1B2B1A2B2

A1: Beginner    A2: Elementary    B1: Pre-Intermediate    B2: Intermediate    C1: Upper-Intermediate    C2: Advanced

Диссертациялары

1Доктордук диссертация2015ФИЗИКА БОЮНЧА ЛАБОРАТОРИЯЛЫК САБАКТАРДА СТУДЕНТТЕРДИН ӨЗ АЛДЫНЧА ИШИН ОПТИМАЛДАШТЫРУУ
Физика, Кыргыз-Орус( Славян) университети

Илимий багыттары

Педагогика, Физика, Жалпы билим берүү, Педагогика

Берген сабактары

STJ-401 Практика ii (педагогикалык практика)

STJ-404 Өндүрүштүк практика ii

FEN-111 Физика

FİZ-103 Физикалык лаборатория i

Административдик кызматтары

-

Жетекчилык кылган диссертация темалары

-

SCI, SCI-E, SSCI жана AHCI индекстүү журналдарда басылган макалалары

  1. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2022). Investigation of Kyrgyz Learners’ Engagement in Online Courses. Open Praxis, 2(14), 110-121. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000901603600003.
  2. A.AKMATBEKOVA, A.G.Afacan, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Internet and social networks use habits of adolescents between ages of 10-19 in the Kyrgyz Republic. JOURNAL OF CHILDREN AND MEDIA, 14(2), 173-186. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000493187300001.
  3. A.AKMATBEKOVA, A.G.Afacan, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Longitudinal study of Kyrgyz students' general physics course performance in paper-based versus online-based tests. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 25(5), 4197-4210. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000522691800002.

Башка журналдарда басылган макалалары

  1. A.AKMATBEKOVA, Б.Т.Абыканова, Т.А.А., А.A.Г., Б.Г.Т.. (2024). ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В СОВЕРШЕНСТВОВАНИИ И РАЗВИТИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТИ ОБУЧАЮЩИХСЯ. ИЗВЕСТИЯ РОО «НАЦИОНАЛЬНОЙ АКАДЕМИИ НАУК РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН», 2(350), 36-42. https://journals.nauka-nanrk.kz/physics-mathematics/article/view/6504.
  2. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA, P.ESENGUL KIZI. (2023). Виртуальные лабораторные работы по физике как форма оптимизации самостоятельной работы студентов. ВЕСТНИК ОШСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА Педагогика. Психология. № 1 (2) 2023, 2(№ 1 (2) ), 6-18. https://journal.oshsu.kg/index.php/ped-psych/article/view/575/325.
  3. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2023). University Learners’ Motivation and Experiences in Using Virtual Laboratories ina Physics Course. Canadian Journal of Learning and Technology, 48(2), 72-86. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000901603600003.
  4. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2021). ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ ПО КУРСУ "ФИЗИКА" ДЛЯ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ. Вестник КЭУ имени Рыскулбекова , 50(Вестник КЭУ имени Рыскулбекова ), 25-28. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=46139378.
  5. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2019). The Web-based Learning Environment in General Physics Course in a Public University in Kyrgyzstan. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 15(3), 16-81. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57211646227.
  6. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2019). ЭЛЕКТРОННОЕ УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКОЕ ПОСОБИЕ ПО ФИЗИКЕ КАК ФАКТОР АКТИВИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНОГО НАПРАВЛЕНИЯ. М. РЫСКУЛБЕКОВ АТЫНДАГЫ КЫРГЫЗ ЭКОНОМИКАЛЫК УНИВЕРСИТЕТИНИН КАБАРЛАРЫ, 46(1), 165-167. https://www.elibrary.ru/download/elibrary_45681537_27171304.pdf.
  7. A.AKMATBEKOVA. (2017). Тестирование как форма организации самостоятельной работы студентов по физике. Вестник Челябинского государственного педагогического университета , (14), 9-12. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=29345632.
  8. A.AKMATBEKOVA. (2017). Внедрение современных электронных средств в практику обучения физике . Известия Волгоградского государственного педагогического университета , (7), 47-51. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=29897216.
  9. A.AKMATBEKOVA. (2017). Роль электронных учебно-методических пособий в процессе организации самостоятельной работы студентов по физике. Вестник Московского государственного областного университета Серия ПЕДАГОГИКА , (3), 62 - 68. https://vestnik-mgou.ru/Articles/View/11208.
  10. A.AKMATBEKOVA. (2017). ОПТИМИЗАЦИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ПО ФИЗИКЕ ДЛЯ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ. НАУКА, НОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ИННОВАЦИИ КЫРГЫЗСТАНА, (7), 90-91. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=30484382.
  11. A.AKMATBEKOVA. (2016). РАЗРАБОТКА ЭЛЕКТРОННОГО МЕТОДИЧЕСКОГО ПОСОБИЯ ПО ФИЗИКЕ ДЛЯ ОПТИМИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ. ИЗВЕСТИЯ КЫРГЫЗСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО ТЕХНИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМ. И. РАЗЗАКОВА, 40(4), 209-213. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=27674683.
  12. A.AKMATBEKOVA. (2016). Компьютердик тестирлөө физиканы окутууда объективдүү балоонун заманбап ыкмасы. ВЕСТНИК НАРЫНСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМ. С. НААМАТОВА, (2), 28-31. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=27669781.
  13. A.AKMATBEKOVA. (2014). Применение пакета программ «Начала электроники» при проведении лабораторных работ по физике в Вузе. Известия ВУЗов, 4(5), 197-199. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=25113177.
  14. A.AKMATBEKOVA. (2014). Повышение эффективности проведения лабораторных занятий по физике во втузе. Вестник КНУ им.Ж.Баласагына, (2), 240-244. https://www.elibrary.ru/title_about.asp?id=56385.

Докладдары

  1. A.AKMATBEKOVA, P.ESENGUL KIZI, Э.Мамбетакунов, Г.Мухамеджанова. ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ ПО ФИЗИКЕ КАК ФОРМА ОПТИМИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ. АКТУАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ МАТЕМАТИКИ И ОБРАЗОВАНИЯ, 2023. DOI: : https://doi.org/10.52754/16948742_2023_1(2)_1. http://alymkulov-80.oshsu.kg/.
  2. A.AKMATBEKOVA. APPLICATION OF THE ”MULTISIM” SOFTWARE ENVIRONMENT WHEN PERFORMING LABORATORY WORK OF STUDENTS IN ELECTRODYNAMICS. VII Всемирный Конгресс математиков тюркского мира TWMS Congress-2023, 2023. https://acagor.kz/conference/twms-2023/about/materials.
  3. A.AKMATBEKOVA. 437. Организация и разработка лабораторных занятий с использованием электронного учебно-методического пособия по физике -. TURK-COSE 2023: V. Uluslararası Türk Dünyası Fen Bilimleri ve Mühendislik Kongre, 2023. https://www.ohu.edu.tr/turk-cose-tr.
  4. A.AKMATBEKOVA. Особенности организации лабораторной работы по физике будущим инженерам-программистам с позиции компетентностного подхода. II. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU BİLDİRLERİ KİTABİ. Cilt I, 2015. оффлайн.
  5. A.AKMATBEKOVA. Using software package «The start of the electronics» in the lab works on physics in the higher institutions. V CONGRESS OF THE TURKIC WORD MATHEMATICIANS , 2014. оффлайн.
  6. A.AKMATBEKOVA. Роль самостоятельной работы студентов как средство повышения качества знаний. Материалы 2-й международной конференции, посвященной 20-летию образования КРСУ и, 2013. оффлайн.
  7. A.AKMATBEKOVA. «Роль самостоятельной работы студентов как средство повышения качества знаний».. Актуальные проблемы теории управления, топологии и операторных уравнений, 2013. оффлайн.

Китептери

  1. A.AKMATBEKOVA, T.KARAŞEVA, M.İMAŞ KIZI, N.ADANBAYEVA. «Физика боюнча лаборатордук практикум». КТМУ басмакана. fizlab.manas.edu.kg.

Долбоорлору

-

Патенттери

  1. A.AKMATBEKOVA, G.KALIBEK KIZI, P.ESENGUL KIZI. "Физикалык практикум" физика боюнча электрондук окуу-усулдук колдонмо. KırgızPatent, 812. https://fizlab.manas.edu.kg/.

Дизайндары

-