User Pic

Көчүрүү

  • Доц.Др.
  • Гүлшат Мухамеджанова
  • Табигый илимдер факультети
  • Колдонмо математика жана информатика бөлүмү
  • gulshat.muhametjanova@manas.edu.kg

Билими

1Бакалавр1999 - 2004,

Тил билүү деңгээли

#ТилУгуп түшүнүүОкуп түшүнүүӨз ара сүйлөшүүОозеки түшүндүрүүЖазуу
1КыргызчаC2C2C2C2C2
2АнглисчеC2C2C2C2C2
3ОрусчаC2C2C2C2C2
4ТүркчөC2C2C2C2C2

A1: Beginner    A2: Elementary    B1: Pre-Intermediate    B2: Intermediate    C1: Upper-Intermediate    C2: Advanced

Диссертациялары

-

Илимий багыттары

Компьютер, Информатика, Билим берүүнү башкаруу

Илимий даражалары

1Др.2014,

Берген сабактары

LEE-801 Илим изилдөө практикасы

LEE-800 Магистрдик диссертация

MAT-649 Жасалма нейрон тармактары

UME-423 Изилд.. методдорун колдонуу

UME-421 Жасалма интеллект жана эксперт системдери

UME-417 Жасалма интеллект жана эксперт системдери

MAT-401 Изилдөө методдорун колдонуу

UME-309 Программалоо тилдери жана методдору i

UME-452 Квалификациялык бүтүрүү иши ii

UME-451 Квалификациялык бүтүрүү иши i

Толук көрсөт...

UME-401 Изилдюю методдорун колдонуу

UME-338 Программалоонун тилдери жана методдору ii

STJ-302 Практика ii

MAT-646 Математикалык маселелерди python менен эсептөө

UME-419 Нейрон тармактары жана аларды колдонуу

UME-410 Программалоо инженерлиги

UME-405 Берилиштерди алмаштыруу тилдери жана методдору

UME-356 Жасалма интеллект жана эксперт системдери

UME-333 Программалоо тилдери жана методдору i

BTZ-452 Дипломдук иш

UME-329 Берилиштер базасы жана башкаруу системалары

UME-404 Маалыматтар системин башкаруу

UME-238 Кесиптик англис тили ii

FBE-500 Илим изилдөө методологиясы

UME-241 Кесиптик англис тили i

BİL-408 Эксперт системдери жана жасалма интеллект системи

Yİİ-104 Тамак-аш тейлөө кызматы i

Административдик кызматтары

-

Жетекчилык кылган диссертация темалары

-

SCI, SCI-E, SSCI жана AHCI индекстүү журналдарда басылган макалалары

  1. G.MUHAMEDCANOVA, A.G.Afacan, I.Arpaci. (2023). Investigation of Gaming Habits, Personality Traits, and Internet Gaming Disorder Among Kyrgyz Adolescents. International Journal of Mental health and addiction, 21(2), 869-877. DOI: 10.1007/s11469-021-00628-6. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000687947500002.
  2. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2022). Investigation of Kyrgyz Learners’ Engagement in Online Courses. Open Praxis, 2(14), 110-121. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000901603600003.
  3. G.A.Adanir, G.MUHAMEDCANOVA. (2021). University students' acceptance of mobile learning: A comparative study in Turkey and Kyrgyzstan. Education and Information Technologies, 26(5), 6163-6181. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000660407200001.
  4. G.A.Adanır, R.İSMAİLOVA, A.ÖMÜRALİEV, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Learners' Perceptions of Online Exams: A Comparative Study in Turkey and Kyrgyzstan. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 21(3), 1-17. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000569015100002.
  5. A.AKMATBEKOVA, A.G.Afacan, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Internet and social networks use habits of adolescents between ages of 10-19 in the Kyrgyz Republic. JOURNAL OF CHILDREN AND MEDIA, 14(2), 173-186. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000493187300001.
  6. B.BORKOYEV, K.SALİYEVA, G.MUHAMEDCANOVA, A.G.Afacan. (2020). Kyrgyz learners' and teachers' experiences and perceptions related to ICT use in high school courses. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 25(6), 4765-4780. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000530182100002.
  7. A.AKMATBEKOVA, A.G.Afacan, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Longitudinal study of Kyrgyz students' general physics course performance in paper-based versus online-based tests. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 25(5), 4197-4210. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000522691800002.

Башка журналдарда басылган макалалары

  1. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA, P.ESENGUL KIZI. (2023). Виртуальные лабораторные работы по физике как форма оптимизации самостоятельной работы студентов. ВЕСТНИК ОШСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА Педагогика. Психология. № 1 (2) 2023, 2(№ 1 (2) ), 6-18. https://journal.oshsu.kg/index.php/ped-psych/article/view/575/325.
  2. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2023). University Learners’ Motivation and Experiences in Using Virtual Laboratories ina Physics Course. Canadian Journal of Learning and Technology, 48(2), 72-86. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000901603600003.
  3. B.BORKOYEV, K.SALİYEVA, G.MUHAMEDCANOVA, A.G.Afacan. (2022). University learners' utilisation of online videos in a general chemistry course. RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY, 30(2660), 1-14. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000846919400001.
  4. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2021). ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ ПО КУРСУ "ФИЗИКА" ДЛЯ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ. Вестник КЭУ имени Рыскулбекова , 50(Вестник КЭУ имени Рыскулбекова ), 25-28. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=46139378.
  5. G.A.Adanir, G.MUHAMEDCANOVA, M.A.Celikbag, A.ÖMÜRALİEV, R.İSMAİLOVA. (2020). Learners' preferences for online resources, activities, and communication tools: A comparative study of Turkey and Kyrgyzstan. E-LEARNING AND DIGITAL MEDIA, 17(2), 148-166. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000648689000004.
  6. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2019). The Web-based Learning Environment in General Physics Course in a Public University in Kyrgyzstan. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 15(3), 16-81. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57211646227.
  7. A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2019). ЭЛЕКТРОННОЕ УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКОЕ ПОСОБИЕ ПО ФИЗИКЕ КАК ФАКТОР АКТИВИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНОГО НАПРАВЛЕНИЯ. М. РЫСКУЛБЕКОВ АТЫНДАГЫ КЫРГЫЗ ЭКОНОМИКАЛЫК УНИВЕРСИТЕТИНИН КАБАРЛАРЫ, 46(1), 165-167. https://www.elibrary.ru/download/elibrary_45681537_27171304.pdf.

Докладдары

-

Китептери

-

Долбоорлору

-

Патенттери

-

Дизайндары

-