- Доц.Др.
- Гүлшат Мухамеджанова
- Табигый илимдер факультети
- Колдонмо математика жана информатика бөлүмү
- gulshat.muhametjanova@manas.edu.kg
Билими
Тил билүү деңгээли
A1: Beginner A2: Elementary B1: Pre-Intermediate B2: Intermediate C1: Upper-Intermediate C2: Advanced
Диссертациялары
-
Илимий багыттары
Компьютер, Информатика, Билим берүүнү башкаруу
Илимий даражалары
Берген сабактары
LEE-801 Илим изилдөө практикасы
LEE-800 Магистрдик диссертация
MAT-649 Жасалма нейрон тармактары
UME-423 Изилд.. методдорун колдонуу
UME-421 Жасалма интеллект жана эксперт системдери
UME-417 Жасалма интеллект жана эксперт системдери
MAT-401 Изилдөө методдорун колдонуу
UME-309 Программалоо тилдери жана методдору i
UME-452 Квалификациялык бүтүрүү иши ii
UME-451 Квалификациялык бүтүрүү иши i
UME-401 Изилдюю методдорун колдонуу
UME-338 Программалоонун тилдери жана методдору ii
STJ-302 Практика ii
MAT-646 Математикалык маселелерди python менен эсептөө
UME-419 Нейрон тармактары жана аларды колдонуу
UME-410 Программалоо инженерлиги
UME-405 Берилиштерди алмаштыруу тилдери жана методдору
UME-356 Жасалма интеллект жана эксперт системдери
UME-333 Программалоо тилдери жана методдору i
BTZ-452 Дипломдук иш
UME-329 Берилиштер базасы жана башкаруу системалары
UME-404 Маалыматтар системин башкаруу
UME-238 Кесиптик англис тили ii
FBE-500 Илим изилдөө методологиясы
UME-241 Кесиптик англис тили i
BİL-408 Эксперт системдери жана жасалма интеллект системи
Yİİ-104 Тамак-аш тейлөө кызматы i
Административдик кызматтары
-
Жетекчилык кылган диссертация темалары
-
SCI, SCI-E, SSCI жана AHCI индекстүү журналдарда басылган макалалары
- G.MUHAMEDCANOVA, A.G.Afacan, I.Arpaci. (2023). Investigation of Gaming Habits, Personality Traits, and Internet Gaming Disorder Among Kyrgyz Adolescents. International Journal of Mental health and addiction, 21(2), 869-877. DOI: 10.1007/s11469-021-00628-6. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000687947500002.
- A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2022). Investigation of Kyrgyz Learners’ Engagement in Online Courses. Open Praxis, 2(14), 110-121. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000901603600003.
- G.A.Adanir, G.MUHAMEDCANOVA. (2021). University students' acceptance of mobile learning: A comparative study in Turkey and Kyrgyzstan. Education and Information Technologies, 26(5), 6163-6181. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000660407200001.
- G.A.Adanır, R.İSMAİLOVA, A.ÖMÜRALİEV, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Learners' Perceptions of Online Exams: A Comparative Study in Turkey and Kyrgyzstan. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 21(3), 1-17. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000569015100002.
- A.AKMATBEKOVA, A.G.Afacan, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Internet and social networks use habits of adolescents between ages of 10-19 in the Kyrgyz Republic. JOURNAL OF CHILDREN AND MEDIA, 14(2), 173-186. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000493187300001.
- B.BORKOYEV, K.SALİYEVA, G.MUHAMEDCANOVA, A.G.Afacan. (2020). Kyrgyz learners' and teachers' experiences and perceptions related to ICT use in high school courses. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 25(6), 4765-4780. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000530182100002.
- A.AKMATBEKOVA, A.G.Afacan, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Longitudinal study of Kyrgyz students' general physics course performance in paper-based versus online-based tests. EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, 25(5), 4197-4210. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000522691800002.
Башка журналдарда басылган макалалары
- A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA, P.ESENGUL KIZI. (2023). Виртуальные лабораторные работы по физике как форма оптимизации самостоятельной работы студентов. ВЕСТНИК ОШСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА Педагогика. Психология. № 1 (2) 2023, 2(№ 1 (2) ), 6-18. https://journal.oshsu.kg/index.php/ped-psych/article/view/575/325.
- A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2023). University Learners’ Motivation and Experiences in Using Virtual Laboratories ina Physics Course. Canadian Journal of Learning and Technology, 48(2), 72-86. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000901603600003.
- B.BORKOYEV, K.SALİYEVA, G.MUHAMEDCANOVA, A.G.Afacan. (2022). University learners' utilisation of online videos in a general chemistry course. RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY, 30(2660), 1-14. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000846919400001.
- A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2021). ВИРТУАЛЬНЫЕ ЛАБОРАТОРНЫЕ РАБОТЫ ПО КУРСУ "ФИЗИКА" ДЛЯ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ. Вестник КЭУ имени Рыскулбекова , 50(Вестник КЭУ имени Рыскулбекова ), 25-28. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=46139378.
- G.A.Adanir, G.MUHAMEDCANOVA, M.A.Celikbag, A.ÖMÜRALİEV, R.İSMAİLOVA. (2020). Learners' preferences for online resources, activities, and communication tools: A comparative study of Turkey and Kyrgyzstan. E-LEARNING AND DIGITAL MEDIA, 17(2), 148-166. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000648689000004.
- A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2019). The Web-based Learning Environment in General Physics Course in a Public University in Kyrgyzstan. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 15(3), 16-81. https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57211646227.
- A.AKMATBEKOVA, G.MUHAMEDCANOVA. (2019). ЭЛЕКТРОННОЕ УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКОЕ ПОСОБИЕ ПО ФИЗИКЕ КАК ФАКТОР АКТИВИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНОГО НАПРАВЛЕНИЯ. М. РЫСКУЛБЕКОВ АТЫНДАГЫ КЫРГЫЗ ЭКОНОМИКАЛЫК УНИВЕРСИТЕТИНИН КАБАРЛАРЫ, 46(1), 165-167. https://www.elibrary.ru/download/elibrary_45681537_27171304.pdf.