- Доц.Др.
- Рита Исмаилова
- Инженердик факультети
- Компьютер инженердиги бөлүмү
- rita.ismailova@manas.edu.kg
Билими
Тил билүү деңгээли
A1: Beginner A2: Elementary B1: Pre-Intermediate B2: Intermediate C1: Upper-Intermediate C2: Advanced
Диссертациялары
Илимий багыттары
Компьютер инженериясы, Криптология, Программалоо, Сандык ыкмалар, Статистика
Илимий даражалары
Берген сабактары
LEE-801 Илимий практикасы
LEE-800 Магистрдик диссертация
LEE-601 Илим этикасы жана изилдөө методдору
BIL-501 Статистикалык маалымат талдоо
BIL-411 Маалымат коопсуздугу
BIL-377 Алгоритмдердин колдонулушу
BIL-211 Алгоритмдер жана берилиштер структурасы ii
BIL-802 Өндүрүштүк практикасы
FBE-801 Илимий практикасы
FBE-800 Магистрдик диссертация
FBE-601 Илим этикасы жана изилдөө методдору
MAT-524 Берилиштер анализи
BIL-520 Чоң берилиштерди анализдөө
FBE-502 Илимий изилдөө методдору
BIL-502 Семинар
BIL-452 Квалификациялык бүтүрүү иши ii
BIL-451 Квалификациялык бүтүрүү иши i
BIL-403 Маалымат коопсуздугу
ENM-362 Статистикалык маалымат анализи
BIL-110 Алгоритмдер жана берилиштер структурасы i
BİL-692 ?
BIL-600 Доктордук (phd) диссертация
BIL-500 Магистрдик диссертация
BIL-207 Дискреттүү эсептөө түзүмдөрү
BTZ-452 Дипломдук иш ii
BIL-306 Информация жана компьютер коопсуздугу
BIO-505 Биологиядагы компьютердик технологиялар
BIL-504 Илим изилдөө методологиясы
BTZ-451 Дипломдук иш i
BIL-106 Алгоритмдер
BIL-626 Санарип анализ ii
BIL-625 Санарип анализ i
BIL-533 Алгоритмдердин долбоорлонуусу ж-а анализи
BIL-532 Эсептөө теориясы
BİL-530 Магистрдик диссертация
BIL-275 Дискреттүү түзүлүш структуралары
BİL-623 Санарип анализ i
BİL-542 Компьютер коопсуздугу
BİL-533 Алгоритмдердин долборлонуусу жана анализ
BİO-513 Биологиядагы компьютердик технологиялар
BİL-512 Семинар
BİL-500 Илим изилдөө практикасы
FBE-500 Илим изилдөө методологиясы
BİL-622 Санарип анализ ii
SOS-211 Социологдор үчүн компьютердик программалар
PDR-201 Билим берүүдө маалымат технологиялары
BİL-691 Семинар i
SOS-522 Коомду изилдөөнүн социологиялык ыкмалары соц-к и
İNG-103 Англис тили (орто курс) i
İNG-102 Англ. тили (башталгыч курс) ii
İNG-101 Англис тили (башталгыч курс) i
Административдик кызматтары
Жетекчилык кылган диссертация темалары
SCI, SCI-E, SSCI жана AHCI индекстүү журналдарда басылган макалалары
- A.SAİT KIZI, R.İSMAİLOVA. (2024). Visibility of Moodle applications in Central Asia: analysis of SEO. Universal Access in the Information Society, 23(1), 493-503. DOI: doi.org/10.1007/s10209-022-00923-6. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000864955300001.
- R.İSMAİLOVA, Y.Inal. (2022). Comparison of Online Accessibility Evaluation Tools: An Analysis of Tool Effectiveness. IEEE Access, 10(-), 58233-58239. DOI: 10.1109/ACCESS.2022.3179375. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000808032600001.
- G.A.Adanır, R.İSMAİLOVA, A.ÖMÜRALİEV, G.MUHAMEDCANOVA. (2020). Learners' Perceptions of Online Exams: A Comparative Study in Turkey and Kyrgyzstan. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 21(3), 1-17. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000569015100002.
- Y.Inal, R.İSMAİLOVA. (2020). Effect of human development level of countries on the web accessibility and quality in use of their municipality websites. Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing, 11(4), 1657-1667. DOI: 10.1007/s12652-019-01284-4. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000520835600024.
- R.İSMAİLOVA, R.SULTANOV, A.Atakan. (2019). An algorithm for line matching in an image by mapping into an n-dimensional vector space. Turkish Journal of Electrical Engineering & Computer Sciences, 27(5), 3532-3543. DOI: 10.3906/elk-1809-157. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000486425400019.
- C.NURAKUN KIZI, R.İSMAİLOVA, H.DÜNDAR. (2018). Learning management system implementation: a case study in the Kyrgyz Republic. Interactive Learning Environments, 26(8), 1010-1022. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000447196500003.
- Y.Inal, R.İSMAİLOVA. (2018). How Do Computer Engineering Students Construe Usability and Accessibility? A Comparative Study between Turkey and Kyrgyzstan. Tehnički vjesnik, 25(5), 1339-1347. DOI: 10.17559/TV-20170205083820. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000448434200011.
- R.İSMAİLOVA, Y.Inal. (2018). Accessibility evaluation of top university websites: a comparative study of Kyrgyzstan, Azerbaijan, Kazakhstan and Turkey. Universal Access in the Information Society, 17(2), 437-445. DOI: 10.1007/s10209-017-0541-0. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000434862700015.
- R.İSMAİLOVA, G.Kimsanova. (2017). Universities of the Kyrgyz Republic on the Web: accessibility and usability. Universal Access in the Information Society, 16(4), 1017-1025. DOI: 10.1007/s10209-016-0481-0. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000413767800019.
- R.İSMAİLOVA. (2017). Web site accessibility, usability and security: a survey of government web sites in Kyrgyz Republic. Universal Access in the Information Society, 16(4), 1017-1025. DOI: 10.1007/s10209-016-0481-0. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000413767800019.
- R.İSMAİLOVA, Y.Inal. (2017). Web site accessibility and quality in use: a comparative study of government Web sites in Kyrgyzstan, Azerbaijan, Kazakhstan and Turkey. Universal Access in the Information Society, 16(4), 987-996. DOI: 10.1007/s10209-016-0490-z. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000413767800016.
Башка журналдарда басылган макалалары
- R.İSMAİLOVA, S.NAJIMUDINOVA, Z.ÖSKÖNBAYEVA. (2024). РОЛЬ ОНЛАЙН ТЕХНОЛОГИЙ В РАЗРАБОТКЕ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ ВУЗОВ. КМТУнун Жарчысы, 70(2), 545-548. https://www.elibrary.ru/download/elibrary_68019558_50145089.pdf.
- S.NAJİMUDİNOVA, R.İSMAİLOVA, Z.ÖSKÖNBAYEVA. (2022). What Defines the University Choice? The Case of Higher Education in Kyrgyzstan. Sosyoekonomi, 30(54), 53-72. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000877686200003.
- S.NAJİMUDİNOVA, R.İSMAİLOVA, Z.ÖSKÖNBAYEVA. (2021). Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Seçimlerinde Cinsiyet ve Kişilikleri Arasındaki İlişki: Kırgızistan Örneği. Reforma, 1(89), 42-53. https://dergipark.org.tr/tr/pub/reforma/issue/62611/945586.
- S.NAJİMUDİNOVA, R.İSMAİLOVA, K.YILMAZ, Z.ÖSKÖNBAYEVA, D.ŞİMŞEK, M.RAKİMBEK UULU. (2021). Kırgızistan’da Öğrenci Adaylarının Üniversite Tercih Etme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma . MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , 1(23), 266-282. http://sosbildergi.msgsu.edu.tr/index.php/dergi-arsiv/46-23-sayi.
- G.A.Adanir, G.MUHAMEDCANOVA, M.A.Celikbag, A.ÖMÜRALİEV, R.İSMAİLOVA. (2020). Learners' preferences for online resources, activities, and communication tools: A comparative study of Turkey and Kyrgyzstan. E-LEARNING AND DIGITAL MEDIA, 17(2), 148-166. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000648689000004.
- A.URDALETOVA, R.İSMAİLOVA, E.Abdykeev, M.Anara. (2020). The quality of higher education in Kyrgyzstan through the eyes of students. QUALITY IN HIGHER EDUCATION, 26(3), 337-354. https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000558499400001.
- А.Саит Кызы, Р.Исмаилова, Ч.Жумабаева, К.Барыктабасов. (2020). Kırgızistan’da Hibrit Eğitim Uygulaması. Science, Education, Art and Technology Journal (SEAT Journal), 4(1), 22-30. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/847721.
- O.Yakit, R.SULTANOV, Ç.CUMABAYEVA, A.SAİT KIZI, K.BARIKTABASOV, R.İSMAİLOVA. (2019). ОНЛАЙН БИЛИМ БЕРЩЩ СИСТЕМАСЫН КОЛДОНУУ ЖАНА АНЫН ТААСИРИН БААЛОО. М. РЫСКУЛБЕКОВ АТЫНДАГЫ КЫРГЫЗ ЭКОНОМИКАЛЫК УНИВЕРСИТЕТИНИН КАБАРЛАРЫ, 1(46), 197-199. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=45681550.
Докладдары
- C.Dichev, D.Dicheva, R.İSMAİLOVA. Motivators Matter When Gamifying Learning Activities. International Conference on Interactive Collaborative Learning / ICL 2022. Lectu, 2022. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-26876-2_89. https://icl-conference.org/icl2022/index.php.
- Ç.CUMABAYEVA, A.SAİT KIZI, R.İSMAİLOVA, R.SULTANOV. A NEW APPROACH TO SOLVING THE PROBLEM OF IMAGE EDGE DETECTION. International Symposium on Advanced Engineering Technologies, 2022. http://isadet.com/isadet-2022/.
- A.SAİT KIZI, R.İSMAİLOVA. БИЛИМ БЕРҮҮНҮ САНАРИПТЕШТИРҮҮ . I. ULUSLARARASI “MANAS” EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ PROGRAMI, 2022. https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive.
- S.NAJIMUDINOVA, R.İSMAİLOVA, Z.ÖSKÖNBAYEVA. Üniversite Seçiminde Bilgi Kaynağı Olarak Aile Rolünün Değişimi: COVID-19 Pandemi Öncesi ve Sırasında Kırgızistan Örneği. 2nd International Economics and Business Symposium , 2021. https://www.researchgate.net/publication/371488152_SEBUSS_ECONBUSS_2_nd_INTERNATIONAL_ECONOMICS_AND_BUSINESS_SYMPOSIUM_Effects_of_Covid-19_in_All_Dimensions_Online_Proceeding_And_Abstract_Book_Editors.
- A.SAİT KIZI, R.İSMAİLOVA. Электрондук окутуу технологиясы . I. ULUSLARARASI “MANAS” EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ PROGRAMI, 2021. https://drive.google.com/drive/u/0/my-drive.
- D.Soylu, T.D.Medeni, R.Andekina, R.Rakhmetova, R.İSMAİLOVA. Identifying the Cybercrime Awareness of Undergraduate and Postgraduate Students: Example of Kazakhstan. 2021 IEEE International Conference on Smart Information Systems and Technologies, 2021. DOI: 10.1109/SIST50301.2021.9465995. https://ieeexplore.ieee.org/xpl/conhome/9465794/proceeding.
- B.ŞARŞEMBAYEV, Н.Жетимишова, Ы.Сапаралиева, R.İSMAİLOVA, Ç.CUMABAYEVA. LANGUAGE LEARNING ASSISTANT TOOL: DEVELOPMENT AND EVALUATION. . Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi – Fen ve Mühendislik Bilimleri., 2020. DOI: -. -.
- S.NAJIMUDINOVA, R.İSMAİLOVA, Z.ÖSKÖNBAYEVA. Öğrenci Adaylanının Kariyer Seçimlerinde Sahip Olduğu Kişilikleri Arasındaki İlişki: Kırgızistan Örneği. IV International Entrepreneurship, Employment and Career Congress, 2019. https://conferencealerts.com/show-event?id=215058.
Китептери
-
Долбоорлору
- Ч.Жумабаева, Р.Султанов, Р.Исмаилова, А.Саит Кызы, К.Барыктабасов, О.Йакыт. Онлайн Билим Берүү Системасы үчүн Контент Даярдоо жана аны Баалоо. KTMU- PGK-2018.FBE.0.
- С.Нажимудинова, К.Йылмаз, М.Ракимбек Уулу, Р.Исмаилова, Д.Шимшек, З.Өскөнбаева. Абитуриенттердин Кыргыз-Түрк “Манас” Университетин тандоо себептерин изилдөө. KTMU-PGK-2019-SBE.01.
- С.Нажимудинова, А.Урдалетова, Р.Исмаилова, З.Өскөнбаева. Аял окутуучулардын илимий жетишкендиктерин изилдөө:КТМУ мисалында. KTMU-PGK-2023.FB.01.